Beeldend aspect

TWIJFEL

Bij beeldende aspect is het de bedoeling om een emoties over te laten komen op een persoon door middel van de beeldende aspecten dus Bijv. met kleuren, vormen en structuur.

Mijn emotie is twijfel dat houd voor mij in dat ik ergens bijv. geen keuze in kan maken of iets wat op iets lijkt maar dat het dat toch niet is. daarom deze collage waarbij in verschillende soorten meubels heb gecombineerd en doorgekrast omdat ik de keuze niet kan maken.


Dit zijn schetsen van mijn “twijfel” meubels.

Dit is voor mij twijfel het zijn verschillende vormen wat 1 wordt.


Dit was mijn eerste idee het was een tafel wat kon verbuigen als een soort bank.


 

Dit was mijn 2e idee het is een stoel waarbij de rugleuning “demontabel” is door middel van latjes die ter verplaatsen zijn.

Dit is het 2e ontwerp dat ik heb heb gemaakt met de 3D printer en de render.


Bij mijn 3e idee was mijn inspiratie een beetje op, ik ben toen begonnen aan het tekenen van een lamp.


Dit is mijn 4e ontwerp uitgetekend in meerdere mogelijkheden, het is een stoel, tafel, trap en soms een kinderzitje in 1. Hierbij zijn delen van de producten gecombineerd in 1. Bijv. die zitting die taps loop die traptrede die schuin loopt.

Dit is een render en een schaalmodel van mijn 4e ontwerp.


Dit is mijn 5e ontwerp waarbij er van alles gemaakt kan worden met allemaal lossen onderdelen.


Dit is mij schets voor mijn lamp, het idee is dat het een blok lijkt maar het een lamp is die uit kan draaien en bakjes die dat ook kunnen.

Dit is een render van mijn lamp.


Werkproces Proef